КАРТКА
обліку передового педагогічного досвіду
1 .Область, район, школа: Харківська,Лозівський, загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів с. Тихопілля
2. Прізвище, ім’я ,по батькові: Матвєєва Наталія Олександрівна
3. Рік народження: 1960
4. Освіта , фах: вища , викладач біології
5. Педагогічний стаж: 8 років
6. Нагороди , відзнаки ,звання: Грамоти управління освіти Лозівської РДА, Лозівської РДА та Лозівської районної ради, управління освіти Харківської ОДА, товариства охорони природи Харківської області.
7. З якого питання вивчено досвід:“Новітні підходи до організації науково-дослідницької роботи в загальноосвітніх школах в умовах сучасних вимог нового стандарту освіти”.
8. Зміст досвіду: В основі досвіду лежить новий підхід до викладання предметів – орієнтація іде на кожного учня, як особистість, на розвиток його компетентностей за допомогою інноваційних технологій. Під час уроку та позакласних заходів іде залучення школярів до творчої активної науково-дослідницької діяльності та впевненого вибору свого подальшого життєвого шляху.
9. Наслідки роботи: Написання науково-дослідницьких робіт, екопроектів, перемога в предметних олімпіадах ІІ, ІІІ етапів. Друк у періодичній пресі, диплом ІІІ у ХХІ обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій.
10. Форми узагальнення: Відкриті уроки, позакласні заняття , поширення досвіду виступи на районному методоб’єднанні ,участь у виставці-презентації педагогічних ідей та технологій .
Досвід вивчено і узагальнено дирекцією загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Тихопілля .
Анотація загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Тихопілля на опис досвіду
вчителя біології та хіміїМатвєєвої Наталії Олександрівни на тему:
„Новітні підходи до організації науково-дослідницької роботи в загальноосвітніх школах в умовах сучасних вимог нового стандарту освіти ”
У досвіді роботи Матвєєвої Наталії Олександрівни розкрито
значення науково-дослідницької діяльності учнів у всебічному розвитку дитини
.Відображено методику роботи за цієюсистемою. Охарактеризовано навчальні можливості дітей у відповідності до їх вікових особливостей психологічного розвитку.Всю роботу вчителька спрямовує на розвиток логічного мислення , міркування , зорової та слухової пам’яті , уяви, вміння доводити справу до кінця.
Одним з найважливіших елементів педагогічного процесу вчитель вважає підготовку до уроку . Тому вони в неї завжди продумані, методично завершені , насичені програмовим матеріалом , цікаві , в них враховано найновіші досягнення педагогічної та психологічної науки , досвід кращих педагогів .
Різні за змістом і формою уроки проводить учитель , але на кожному діти вчаться мислити , робити власні висновки , логічно висловлюватись, збагачують словник , уяву , тренують пам’ять , вчаться фантазувати.